torsdag 20 oktober 2011

Under en tid.

Vi kan ju titta på hur jag, fasligt nog, har sett ut under de senaste tre åren.
 Från då:















Till idag, precis idag.

Och när jag säger fasligt så syftar jag nog mest på de kanske sju första bilderna. Sen så börjar det ju sakta med stadigt rätta till sig och bli lite mer acceptabelt. Vissa kanske tycker att det här är lindrigt jämfört med deras fjortisperioder, men saken är den att  Ja, jag har också haft en fjortisperiod men jag dokumenterade inte mitt liv på den tiden, men det här är inte så roligt att beskåda heller. Tänk att jag faktiskt tyckte att "ja men jag ser ju bra ut, så här vill jag se ut!".  Det kan jag själv inte förstå. Men jag är ganska säker att jag om tre år kommer sitta och fnysa åt mitt nuvarande jag. "Hur fan kunde jag ha på mig den där jävla ren-tröjan?! Ser ju ut som värsta jul-kåtisen!", eller något i den stilen.

Slutsats av detta inlägg: Det blir nog lite bättre med tiden och jag saknar mitt korpsvarta, lockade hår.

1 kommentar:

  1. himmel och pannkaka vad du har förändrats! snygg har du iaf varit hela vägen käre vän.

    och jag ville bara gilla era senaste inlägg, men det går ju inte, för det här är ju inte tumblr. och jag har ju som inget att kommentera på dem. bara... gilla.

    SvaraRadera