lördag 29 oktober 2011

EOS i en lista.

Emelies bild från sista EOS-dagen. Jag kallar den för Teenage Girl Maffia; See what you're messing with.

Så tog den beryktade EOS-veckan slut, slut för alltid. Liksom. Förra fredagen ville jag aldrig att veckan skulle komma, under söndagen var jag nog lite taggad och på måndag eftermiddag så kunde detta slut inte komma snabbare. Men jag tänkte i alla fall sammanfatta detta i en liten lista:

Veckans start: Tekniktjafs till tusen som resluterade i att jag cyklade fram och tillbaka till skolan tre gånger under en skoldag.

Veckans känsla: "När-ska-det-här-ta-slut-mitt-hopp-är-litet-och-hungern-är-stor"-känslan

Veckans tre finaste: Stackars sovande Anna, Baseball-snygga Sofia och Tyska nasse Nils med pointade tår.

Veckans jobbigaste: Den där j*****t jobbiga tjejen från röda korset- Byt jobb, byt röst eller dö.

Veckans låt: Horgalåten

Veckans happy-moment: När vi blåste såpbubblor längs hela centralkorridoren.

Veckans avslut: Fårhjärtebergravning på skolans baksida. Man kan hugga hål i marken med en hammare om man inte har en spade. Och spela även låten "Funeral" för att få in den rätta känslan. För att förtydliga; se bilden ovan.

Veckans JAAAAA: Lov.

Hej.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar