torsdag 5 januari 2012

Under ett års tid.

Lite sent och lite oengagerat ska jag nu försöka visa vad jag tänker på när jag tänker på 2011, med hjälp av ett par bilder. Några tagna av mig, några tagna av andra. Hoppas att de andra inte blir arga på mig. Och någon iphone bild här och där. Titta och njut.

Hann åka en sväng till Egypten, just innan värmen kom och revolutionen.




Vi bestämde oss för att överraska Sofia stort när vi firade hennes 17års dag.

 Hann med en tredje hamster, tha Kotte.
 Massvis med origamifåglar.
 Umeå Open var ju nog mysigast men oj vad vi var trötta och ofotogeniska.




 Åkte till Stockholm en gång, med Clara och Sofia (Hö).
 Planerade och genomförde Träpinne.

 Var ute mycket och länge. Den här kvällen innehöll skjustsande av cyklar på båt, kysskalas och andra spännande saker.
 Sommarlov, så jävla skönt.


 Åkte till Stockholm en andra gång och sedan till Riga en sväng med la famillia. Kosten nedan är en variant jag ska prova i år.
 Trästock var lungt men spårat som fan.
 Åkte till Stockholm en tredje gång, denna gång med Emma och Sofia (He).
 Sofia hade inflyttningsfest.
 EOS och begravda fårhjärtan.
 Halloween. Bästa utklädnanden för min del.

Ja, man kan sannerligen säga att det har hänt en del på ett år. Eller vad säger ni?

GOTT NYTT ÅR, motherfuckers.

2 kommentarer:

  1. åh, fint år ändå.
    men umeå open-bilden är kanske den fulaste i världshistorien, hahahaha, kan inte sluta skratta.

    SvaraRadera
  2. de roliga är hur humöret ändrats under åren, puss mina streck-leenden!

    SvaraRadera