tisdag 24 januari 2012

Lista nr.2

Tänker fylla i samma lista som Elsa så får vi alla se hur lika/olika vi är, en gång för alla.

1. Hur gammal är du om fem år? 21.
2. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? Mattepatte såklart.
3. Hur lång är du? 157,5 cm.
4. Vilken är den senaste filmen du sett? Nick and Norahs Infinite Playlist.

5. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta.
6. När såg du senast din mamma? Nån gång den här timmen.
7. Vilken ögonfärg har du? Gröna + grå + bruna.
8. När vaknade du idag? 7.01

9. Vilken är din favoritjulsång? Vad som helst med Tommy Körberg, men måste jag välja så blir det Julpolska.
10.Vilken är din favoritplats? Min sommarstuga.
11. Vilken plats föredrar du minst? Stora varuhus med lågt i tak som saknar fönster.
12. Var tror du att du befinner dig om 10 år? Andra Långgatan och dansar med sjömän. Bor i kollektiv i Jönköping. Odlar cannabis i Sydamerika. Nä, jag har ingen aning, men jag har mest troligen ett snobbyrke.

13. Vad skrämde dig om natten som barn? Bränder.
14. Vad fick dig att verkligen skratta senast? När jag och Moa slängde kuddar på Harry.
15. Hur stor är din säng? 90.
16. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Dancing Barefoot.

17. Är du social? Nej, är klassisk ensamvarg.
18. Tycker du om att mysa/kela? Bara med Moa.
19. Är du en beroendemänniska? Typ.
20. Vill du ha barn? Njae. I så fall bara för att få klä dem i pippi-tröjor och döpa dem till Björn, Melker och Signe.

21. Föredrar du havet eller bassäng? Havet, havet, alltid havet.
22. Vad spenderar du helst pengar på? Festivaler/konserter, resor, kläder, fika.
23. Äger du dyrbara smycken? Enbart i form av affektionsvärde.
24. Vilket är ditt favoritprogram på TV? Jag fullkomligt älskar snygga naturdokumentärer i stil med Det Vilda Ryssland och Underjordiska Grottor. Sen gillar jag True Blood och diverse program från 90-talet. Och i hemlighet också Sixteen and Pregnant.

25. Vem är den roligaste människan du känner? Matilda och Agnes.
26. Sover du med gossedjur? Jag sover endast med chanel no 5.
27. Flirtar du mycket? Det tycker inte jag.
28. Kan du byta olja på bilen? Men tror du.

29. Dansar du i bilen? Nej.
30. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Ritade ett trollspö bredvid min matteuppgift för att jag var glad över att ha klarat den.
31. När var du i kyrkan senast? Loney Dears konsert.
32. Är du lycklig? I grund och botten, ja. Just nu längtar jag nog lite för mycket för att kunna känna mig helt lycklig dock.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar