fredag 5 april 2013

Slutet på männskligheten. (Kanske inte, jag vill bara låta dramatisk.)

Jag har idag satt hej då till en kär vän. Detta blev givetvis väldigt jobbigt då jag har sjukligt svårt att hantera separationer.
Oj, nu lät det som att denne gick bort men så är inte fallet, denne åker på resa i tre och en halv månad.
Därför har jag gråtit cirka tre gånger idag.

Men när jag ändå är inne på separationer och farväln så är det kanske dags för mig att säga farväl även här.
Emma left the building, and so am I.
Isarna är ingen enmans-blogg, det är ett systraskap mellan två korta och arga gymnasietjejer.
Nej, jag och Emma har inte brutit systraskapet, vi har bara vuxit upp. HAHA LOL!!

Fast på riktigt, jag vill inte blogga här själv, eller jag vet inte ens om jag faktiskt vill blogga. Mest troligt kommer jag att starta en ny blogg-jävel för att kunna showa off med mitt så kallade liv.

Så tack och bock för mig. Kul har det varit.

Här får ni ett fult julkort jag hade tänkt lägga upp men aldrig gjorde. För det är så jävla fult.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar