måndag 5 november 2012

En rolig lista nr. 2 från Elsa.

Ja, om my partner in crime gjorde en rolig lista med bilder borde jag väl ändå också göra det? Mest också för att jag suger på att blogga.

1. Dig själv som lycklig
Man kan räcka finger och ändå vara sjukt, jävla lycklig.

2. Dig själv och någon du saknar
Where the fuck are you Marcus????

3.Din mamma (nej din mamma!!)

4. Den du senast fick ett sms av
 <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<<3

5. Den artisten som du lyssnat längst på och fortfarande gillar
Fast band blev det då. Och Coldplay hade fått finnas här om det inte vore för att de är världens just nu tapigaste band= jag gillar dem inte så jävla mycket längre.

6. En bild på dig själv där du ser ut som du vill se ut

7. En bild på någon som du önskar du såg ut som
   En blandning mellan Catherine Deneuve och Monkino-Moa.

                                                   8. En bild från ett ställe du saknar
Barcelona i fucking hjärtat mitt.

9. Dig själv full
Jävligt dragen asså..

10. En bild från en tid du saknar
Need to say no more?

11. En bild från en tid du inte saknar
Glad att jag konfade mig men, nja. Inte min grej.

12. Dig själv och någon i din familj

13. Den fulaste bilden i dina hämtade filer
Förlåt Emelie, jag älskar dig, men det här är inte ditt starkaste verk.

14. En gammal bild på dig själv

Så, klart. Nu- piano för jag vill inte dö imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar