lördag 1 september 2012

Fan vad gay / Hur vi såg ut en gång i tiden

Hejsan bloggen. Jag kom på för nån dag sen att jag ju faktiskt har en sån. Tillsammans med Elsis. Därför tänkte jag slänga ihop ett inlägg med bilder på mig och Elsa från de senaste tre åren.
(Bilderna har jag lånat från lite höger och vänster.)


Början av ettan, när Oscar & Ronja spelade på torget.


I Pingstkyrkan???


Alice i Underlandet-maskerad.


Bild Elsa tog på Trästock 2010









Elsas födelsedagsfika.


En riktig kvinna hugger sin egen ved!


Vi träffade en förebild.


Var på fetaste stockholmsresan nånsin med Sofia.





Tre roliga bilder på roliga saker vi gjorde under EOS.


Skolavslutningen i ettan.


Sen gjorde jag något konstigt med håret.


Vi pyntade våra matteböcker.


Och jag lånade Elsas klänning.


Två tuffa jävlar.


Elsas första gång på ett hustak.



Gjorde pepparkakor.


(Jag vet inte hur jag ska kunna beskriva kärleken i denna bild.)



Helgen v.48 gjorde vi farliga saker.



Elsa fotade nån som fotade nån.



Jag prövade en tröja som Elsa köpte.


Vi var på promenad i skogen.


Och på Umeå Open.


Sprayade grafitti.


Badade i Falkträsket.



Poserade framför en gammal båt.


Drack en vardag.




Var på fest x 3.



Och framtill två dagar sen levde vi farligt i Barcelona.

1 kommentar: